Reklama przy autostradzie to przede wszystkim niski koszt dotarcia do odbiorcy. Codziennie po autostradach przejeżdżają setki tysięcy, a czasem nawet miliony osób, dlatego odpowiednio umiejscowiona reklama billboardowa, wyróżniająca się spośród innych napotkanych po drodze zostaje na dłużej w pamięci potencjalnych klientów. Co oczywiście w przyszłości przekłada się na zwiększenie zysku sprzedaży w firmie.
Przy planowaniu kampani outdorowej nośników reklamowych umieszczonych przy autostradach, należy zwrócić uwagę na:
- Oczywiście, lokalizację.
Billboard nie może być umiejscowiony pomiędzy dużą ilością nośników reklamowych. Spowoduje to szum informacyjny u odbiorcy, a w rezultacie nie zapamięta on przekazu reklamowego.
- Rozmiar nośnika.
Odbiorca nie może mieć kłopotów z dostrzeżeniem i przyjrzeniem się reklamie wielkoformatowej. Inaczej, cała kampania nie ma szans na powodzenie. Kluczowy jest tutaj rozmiar nośnika, jak również czas najazdu na reklamę- im dłuższy, tym lepiej.
Jednym z najpopularniejszych formatów reklamy przy autostradzie w naszej agencji reklamowej jest dwustronny nośnik reklamowy w rozmiarze 12.15 × 11.15 m i o boku 2.4 × 11.15 m. Dociera on do potencjalnych klientów poruszających się w każdym możliwym kierunku na autostradzie.
- Czas ekspozycji powierzchni reklamowej.
Reklama, z którą odbiorca ma kontakt wyłącznie miesiąc, może nie wystarczyć. Aktualnie każdy z nas jest na bodźcowany przekazami reklamowymi. Dlatego reklama, z którą mamy styczność wyłącznie przez krótki moment, stała się niewystarczająca. Warto jednak pamiętać, że im dłuższy czas ekspozycji, tym taniej. W Big Group w pierwszym miesiącu klient płaci za wynajem powierzchni, druk, montaż i demontaż reklamy oraz w zależności od briefu klienta- oświetlenie. W pozostałych miesiącach pozostaje jedynie opłata za wynajem powierzchni reklamowej oraz niekiedy za oświetlenie.
- Im prostszy, tym lepszy przekaz reklamowy.
Jasna zasada. Prosty, ciekawy i angażujący baner reklamowy to jeden z kluczy do udanej kampani outodowej, Potencjalni klienci nie mają lub nie chcą mieć czasu na analizowanie tego, co pomysłodawca reklamy miał na myśli. Ważne jest hasło reklamowe, ciekawa grafika i nazwa/logo firmy.
W Big Group wszystkie billboardy znajdujące się przy autostradach spełniają powyższe podpunkty. Linki do przykładowych powierzchni reklamowych:
– Reklama przy autostradzie A2, Gołuski. Kierunek Poznań.
– Reklama przy autostradzie A2, Nagradowice. Kierunek Warszawa.
– Reklama przy autostradzie A1, Żukczyn. Kierunek Gdańsk.
– Reklama przy autostradzie A1, Wieszowa. Kierunek Częstochowa.
– Reklama przy autostradzie A4, Kwiatów. Kierunek Wrocław.
– Reklama przy autostradzie A4, Góra Św. Anny. Kierunek Katowice.
Wspieramy naszych klientów na każdym etapie kampanii outdoorowej. Począwszy od jej zaplanowania po wynajem, druk, montaż i demontaż reklamy.