Rebranding marki – nowa identyfikacja wizualna.
W samym centrum poznania mieści się profesjonalna klinika dentystyczna RoyalDent. Od wielu lat działa w tym samym miejscu poszerzając ciągle grono swych zadowolonych klientów. Nadszedł jednak czas na małe odświeżenie ich identyfikacji wizualnej. Z tym właśnie zadaniem właściciele firmy przyszli do nas 😉 Kluczem całej operacji był rebranding marki, czyli to, by formę wizualną dostosować do obecnych trendów, jednocześnie zachowując znane klientom elementy.
Pełna widoczność w internecie
Po zaprojektowaniu nowego logo, przystąpił czas na zbudowanie nowej strony internetowej. Pozycje w wyszukiwarce Google starej strony znacząco spadły po zastosowaniu przez Google nowych algorytmów „Mobile first”. A ponieważ klinika oprócz stałych klientów musi również pozyskiwać nowych, zależało nam, by w pełni responsywna strona internetowa powstała jak najszybciej.
Szczegóły?
Aby dokładnie prześledzić proces stworzenia nowej identyfikacji wizualnej RoyalDent oraz zobaczyć skutki naszych prac nad nową stroną wejdź na: Case Study RoyalDent