Reklama przy autostradzie

Reklama przy autostradzie to przede wszystkim niski koszt dotarcia do odbiorcy. Codziennie po autostradach przejeżdżają setki tysięcy, a czasem nawet miliony osób, dlatego odpowiednio umiejscowiona reklama billboardowa, wyróżniająca się spośród innych napotkanych po drodze zostaje na dłużej w pamięci potencjalnych klientów. Co oczywiście w przyszłości przekłada się na zwiększenie zysku sprzedaży w firmie. 

Przy planowaniu kampani outdorowej nośników reklamowych umieszczonych przy autostradach, należy zwrócić uwagę na:

  • Oczywiście, lokalizację.

Billboard nie może być umiejscowiony pomiędzy dużą ilością nośników reklamowych. Spowoduje to szum informacyjny u odbiorcy, a w rezultacie nie zapamięta on przekazu reklamowego.

  • Rozmiar nośnika. 

Odbiorca nie może mieć kłopotów z dostrzeżeniem i przyjrzeniem się reklamie wielkoformatowej. Inaczej, cała kampania nie ma szans na powodzenie. Kluczowy jest tutaj rozmiar nośnika, jak również czas najazdu na reklamę- im dłuższy, tym lepiej. 

Jednym z najpopularniejszych formatów reklamy przy autostradzie w naszej agencji reklamowej jest dwustronny nośnik reklamowy w rozmiarze 12.15 × 11.15 m i o boku 2.4 × 11.15 m. Dociera on do potencjalnych klientów poruszających się w każdym możliwym kierunku na autostradzie.

  • Czas ekspozycji powierzchni reklamowej.  

Reklama, z którą odbiorca ma kontakt wyłącznie miesiąc, może nie wystarczyć. Aktualnie każdy z nas jest na bodźcowany przekazami reklamowymi. Dlatego reklama, z którą mamy styczność wyłącznie przez krótki moment, stała się niewystarczająca. Warto jednak pamiętać, że im dłuższy czas ekspozycji, tym taniej. W Big Group w pierwszym miesiącu klient płaci za wynajem powierzchni, druk, montaż i demontaż reklamy oraz w zależności od briefu klienta- oświetlenie. W pozostałych miesiącach pozostaje jedynie opłata za wynajem powierzchni reklamowej oraz niekiedy za oświetlenie.

  •  Im prostszy, tym lepszy przekaz reklamowy.

Jasna zasada. Prosty, ciekawy i angażujący baner reklamowy to jeden z kluczy do udanej kampani outodowej, Potencjalni klienci nie mają lub nie chcą mieć czasu na analizowanie  tego, co pomysłodawca reklamy miał na myśli. Ważne jest hasło reklamowe, ciekawa grafika i nazwa/logo firmy. 

 

W Big Group wszystkie billboardy znajdujące się przy autostradach spełniają powyższe podpunkty. Linki  do przykładowych powierzchni reklamowych:

Reklama przy autostradzie A2, Gołuski. Kierunek Poznań.
Reklama przy autostradzie A2, Nagradowice. Kierunek Warszawa.
Reklama przy autostradzie A1, Żukczyn. Kierunek Gdańsk.
Reklama przy autostradzie A1, Wieszowa. Kierunek Częstochowa.
Reklama przy autostradzie A4, Kwiatów. Kierunek Wrocław.
Reklama przy autostradzie A4, Góra Św. Anny. Kierunek Katowice.

Wspieramy naszych klientów na każdym etapie kampanii outdoorowej.  Począwszy od jej zaplanowania po wynajem, druk, montaż i demontaż reklamy.